Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneReligia
Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne

Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:Petrus
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 190
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 130x190 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788377206348
Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne
30,34

Opis

"Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym mentalność soborową, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego".
prof. dr hab. Aleksander Woźny
Uniwersytet Wrocławski

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.