Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIInformatyka
iPhone - Programowanie dla początkujących
-24%

iPhone - Programowanie dla początkujących

Bartosz Polender

Wydawnictwo:Poligraf
Autor: Bartosz Polender
Liczba stron: 448
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 16,5x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788362752706
iPhone - Programowanie dla początkujących
Cena sugerowana przez wydawcę:
99,00
75,24
Oszczędzasz: 23,76

Opis

"Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest iPhone.Aby wyjaśnić czytelnikowi tajniki programowania obiektowego oraz zalety języka Objective-C, autorzy przedstawiają w książce bardzo szczegółowo opisane przykłady praktyczne, które zostały zgrabnie powiązane z łatwo przyswajalną wiedzą teoretyczną. Jeśli interesujesz się rynkiem aplikacji mobilnych to zapewne wiesz, że programistów znających tajniki środowiska iOS SDK mamy w naszym pięknym kraju niewielu. Nic w tym dziwnego, skoro większość publikacji dotyczących tworzenia programów dla iPhonea, pisana jest w języku angielskim. Książka, którą trzymasz w dłoniach pozwoli Ci, drogi czytelniku, zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musiałbyś spędzić na wertowaniu obcojęzycznych tekstów. Bariery językowe to jednak nie jedyna przeszkoda w zdobyciu wiedzy potrzebnej do pisania aplikacji mobilnych dla systemu iOS. Nawet doświadczeni programiści, próbujący przedrzeć się przez gąszcz informacji, często napotykają na swojej drodze masę problemów biorących się choćby z nietypowej (np. w porównaniu z C++) składni języka Objective-C. W tej książce znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania oraz zdobędziesz potrzebne informacje, dzięki którym nauczysz się samodzielnie programować iPhonea.Oto niektóre z zagadnień omówionych w niniejszej publikacji:Środowisko pracy: Xcode, Interface Builder, iOS Symulator, InstrumentsPodstawy programowania obiektowego w języku Objective-C o zmienne, metody, instrukcje warunkowe, pętle, klasy, obiekty...Zagadnienia dotyczące: wzorca projektowego MVC, protokołów, delegacjiSzablony aplikacji plus szczegółowe opisy wbudowanych metodRozwiązywanie problemów czyli DebugowanieTworzenie i obsługa tabelRóżne widoki w jednej aplikacji oraz przekazywanie danych pomiędzy widokami (wzorzec singleton)Zapisywanie danychObsługa wbudowanych kontrolekProjekt prostej Gryo Animacjeo Dźwiękio Wykrywanie i obsługa dotykuo Detekcja kolizji obiektówPraca z tablicami i słownikami danych Jeśli chcesz szybko opanować podstawy programowania iPhonea, to ta książka jest właśnie dla Ciebie.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.