Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPolityka, politologia
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych...
-22%

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych...

Wydawnictwo:ASPRA - JR
Liczba stron: 276
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 17x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375458886
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych...
Cena sugerowana przez wydawcę:
45,00
35,28
Oszczędzasz: 9,72

Opis

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.