Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Influencer marketing w dobie nowych mediów
-12%

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Liczba stron: 232
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 240x168x13 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382202922
Influencer marketing w dobie nowych mediów
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
39,40
Oszczędzasz: 5,50

Opis

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.