Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Influencer marketing od A do Z
-32%

Influencer marketing od A do Z 

Katarzyna Biegun

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Katarzyna Biegun
Liczba stron: 293
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 16,2x23,5x2 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788395380204
Influencer marketing od A do Z
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,00
46,82
Oszczędzasz: 22,18

Opis

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał Influencer marketing od A do Z! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów Influencer WhiteList!

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.