Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
-31%

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Erica Sadun , steve Sande

Wydawnictwo:Helion
Autor: Erica Sadun , steve Sande
Tłumacz:Marta Najman
Liczba stron: 240
Oprawa: broszurowa
Seria wydawnicza: N/d
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 20.8x14.0cm
ISBN: 978-83-246-8327-7
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324683277
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,00
26,92
Oszczędzasz: 12,08

Opis

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.

Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.