Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Handel zagraniczny. Transformacja biznesu..
-32%

Handel zagraniczny. Transformacja biznesu..

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Liczba stron: 480
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 245x165 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788301218263
Handel zagraniczny. Transformacja biznesu..
Cena sugerowana przez wydawcę:
89,00
60,39
Oszczędzasz: 28,61

Opis

Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w tej dziedzinie.
W książce omówione są zagadnienia, takie jak:
globalne uwarunkowania konkurencyjności Unii Europejskiej w XXI wieku,
określenie pozycji Unii Europejskiej wobec USA i Japonii,
wskazanie roli innowacji i zatrudnienia we wzroście konkurencyjności UE,
pozycji Wspólnej Polityki Rolnej w warunkach wzrostu konkurencyjności,
ukazanie wzrostu roli usług, pozycji Unii Europejskiej wobec konkurencyjności Brazylii, Rosji, Indii i Chin (BRIC) oraz funkcjonowania Unii Europejskiej w ramach reguł WTO.
Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą, szczególnie jako literatura do przedmiotów, takich jak: handel międzynarodowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa.
"Jest to kolejna, w obszernym dorobku naukowym, pozycja Zdzisława W. Puśleckiego, którego badania mają charakter i zasięg światowy. Tym razem ukazuje wielopłaszczyznową i spójną prezentację transformacji biznesu międzynarodowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest realizowany z żelazną konsekwencją sposób ujęcia analizowanej materii w logiczną i klarowną strukturę. Zaletą pracy jest również sposób narracji, który umożliwia czytelnikowi uznanie wiarygodności interpretacji przedstawionych teorii, faktów, pojęć, argumentacji, związków przyczynowo-skutkowych oraz prezentacji i analiz faktów w oparciu o aktualne teorie biznesu międzynarodowego. () Zrozumieniu treści pomagają liczne tabele, wykresy, schematy i unikatowe mapy badanych obszarów - zarówno historyczne, jak i współczesne. Kolejną zaletą książki jest wykorzystanie imponującej ilościowo i jakościowo literatury przedmiotu i źródeł. Znalazły się tu liczące się w świecie naukowym: monografie i opracowania, artykuły drukowane i on-line w naukowych czasopismach nie tylko polskich, ale i amerykańskich, brytyjskich, niemieckich, francuskich oraz chińskich.
Prof. dr hab. Jerzy Rymarczyk"
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.