Szukaj Szukaj
GRYDla dzieci
Gra karciana - Diamoniak
-23%

Gra karciana - Diamoniak

Wydawnictwo:Djeco
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:3070900051171
Gra karciana - Diamoniak
Cena sugerowana przez wydawcę:
37,24
28,69
Oszczędzasz: 8,55

Opis

Przygoda i strategia. Ryzykownie czy ostrożnie? Każdy gracz musi wybrać odpowiednią strategię, aby zbudować zamek zanim czarownice rzucą na niego urok. Szybka gra karciana. Wiek: 5-99 lat Licba graczy: 2 - 4 graczy Czas gry: 15 min Zawartość: 54 karty -4x6=24 karty "zamkowe" -20 "diamentowych" -7 kart "wiedźm" -2 karty "wróżek" instrukcja w kilku językach (m. in. angielskim, francuskim, niemieckim) dołączona instrukcja w języku polski. Zasady gry: Gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy uczestnik pierwszy bierze kartę i pokazuje innym graczom. W ciągu całej gry, każdy z graczy musi wziąć z talii przynajmniej jedną kartę, później może zdecydować czy bierze kolejną czy opuszcza kolejkę. Przy odkrywaniu kart z talii możliwe są 4 warianty: jeżeli gracz wybrał kartę "zamkową" - w przypadku gdy uczestnik jeszcze nie rozpoczął budowy zamku, wtedy kładzie kartę przed sobą i rozpoczyna budowę zamku w kolorze karty (pod warunkiem, że inny gracz nie buduje w tym kolorze). Kiedy w kolejnej turze następuje kolej tego gracza, wszystkie karty w wybranym przez niego kolorze powinny być użyte do budowy zamku. "Zamkowe" karty w pozostałych kolorach należy odłożyć na bok (później można je sprzedawać lub pozbywać się ich). Po wylosowaniu karty "zamkowej" gracz może odkryć kolejną kartę z talii. jeżeli gracz wybrał kartę "wróżka" - kładzie tę kartę obok siebie i odkrywa kolejną z talii. Jeżeli gracz wybrał kartę "wiedźma" - pech! Musi umieścić ją oraz 3 swoje wybrane karty obok talii na środku, obrazkami na dół. Kolejka przechodzi na następnego gracza. Jeżeli gracz ma mniej niż 3 karty - oddaje wszystkie. Jeżeli uczestnik posiada kartę "wróżka" może wtedy oddać ją zamiast swoich kart. Kładzie je razem z "wiedźmą" obok talii na środku. Jeżeli środkowa talia się skończy należy potasować karty położone obok i stworzyć w ten sposób nową talię. Kto wygrywa? Gracz, który jako pierwszy zbuduje zamek w swoim kolorze (6 kart "zamkowych") wygrywa!

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.