Szukaj Szukaj
ZABAWKIKreatywne
Gamemaker - magiczny ogród 4M
-26%

Gamemaker - magiczny ogród 4M

Wydawnictwo:4M Industrial Development Inc.
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:4893156033239
Gamemaker - magiczny ogród 4M
Cena sugerowana przez wydawcę:
139,72
103,60
Oszczędzasz: 36,12

Opis

Zbuduj 6 ekscytujących gier za pomocą tego zestawu z Magicznym Obwodem. Zaskocz swoich przyjaciół i rodzinę, aktywując prosty obwód elektryczny za pomocą pociągnięć ołówkiem, folii, a nawet Twojego ciała! To wspaniały zestaw do nauki, który pomoże Ci odkryć ścieżki, po których porusza się elektryczność, aby przedostać się z jednego miejsca do drugiego!

W zestawie znajdują się karty aktywności, na których znajdziesz wypisane poniżej gry oraz instrukcje montażu. Wszystkie elementy potrzebne do zbudowania magicznego obwodu znajdują się w zestawie, dzięki czemu zaraz po otwarciu możesz zacząć się bawić.

Zestaw zawiera 6 poniższych gier:

1.Maszyna z kodem Morse'a - Zbuduj elektroniczną maszynę do alfabetu Morse'a, używając papierowej karty i taśmy przewodzącej, a następnie wysyłaj wiadomości, stukając palcem w papierową kartę!

2.Gra anatomia z brzęczykiem - Podobnie jak w klasycznej grze operacyjnej, stwórz własną grę z brzęczykiem!

3.Elektroquiz układ słoneczny - Zbuduj elektryczną maszynę do quizów, która brzęczy i zapala żarówkę, gdy udzielona zostanie poprawna odpowiedź. Żadne skomplikowane okablowanie nie jest potrzebne, ponieważ obwody są tworzone za pomocą pociągnięć ołówkiem. To niesamowite!

4.Magic moc - Zaskocz swoich znajomych mocą ludzkiego obwodu elektrycznego. Rozlegnie się dźwięk brzęczyka i zaświeci się żarówka, gdy twoi przyjaciele będą trzymać się za ręce i dotykać karty projektu. To zabawna magiczna sztuczka.

5.Zabawny obwód Buzz Wire - Zbuduj klasyczną grę buzz wire i dowiedz się, jak działają obwody. Przesuń różdżkę z jednego końca na drugi bez dotykania drutu!

6.Robot rażony prądem - Niesamowita gra planszowa polegająca narzucaniu kostkami, w której twój robot dozna porażenia prądem, gdy wyląduje na elektryczne j pułapce!

Zawartość:

Elementy do złożenia magicznego obwodu

Karty aktywności

Instrukcja

Wiek: 5+

Wymagane również, ale nie dołączone: mały śrubokręt krzyżakowy i 2 baterie 1,5V AAA


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.