Opis
nicjatywa cyklicznego publikowania prac w ramach serii Twórczość i Edukacja wyrosła z potrzeby stworzenia miejsca spotkania badaczy i praktyków zainteresowanych rozwijaniem oraz wspieraniem zdolności twórczych dzieci, młodzieży, a także osób dorosłych. W serii ukazują się prace dotyczące problematyki edukacyjnych oraz społecznych uwarunkowań rozwoju szeroko pojętej aktywności twórczej.
Dotychczas ukazały się w serii:
Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie do pedagogiki pozytywnej, red. K. J. Szmidt, M. Modrzejewska-Świgulska
M. Modrzejewska-Świgulska, Twórczość codzienna w narracjach pedagogów
Biograficzne badania nad twórczością. Teoria i empiria, red. M. Modrzejewska-Świgulska
K. J. Szmidt, Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności
A. Chmielińska, Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów
Dotychczas ukazały się w serii:
Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie do pedagogiki pozytywnej, red. K. J. Szmidt, M. Modrzejewska-Świgulska
M. Modrzejewska-Świgulska, Twórczość codzienna w narracjach pedagogów
Biograficzne badania nad twórczością. Teoria i empiria, red. M. Modrzejewska-Świgulska
K. J. Szmidt, Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności
A. Chmielińska, Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów
Inne tego autora
35,01 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 4,89 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
35,01 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 4,89 zł
Cena sugerowana przez wydawcę