Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka
-12%

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka

Marta Najda-Janoszka , Sebastian Kopera

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Marta Najda-Janoszka , Sebastian Kopera
Liczba stron: 290
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 15,8x23,5 cm
EAN:9788323347033
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
35,01
Oszczędzasz: 4,89

Opis

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit.
Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.