Inne tego autora
Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki:
w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich),
w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy),
w przemówieniach motywacyjnych (TEDx),
w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy),
w gatunkach literackich i użytkowych (biografia, poezja, wydawnictwa okolicznościowe),
w przek...
35,02 zł
41,00 zł
Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka ma charakter podręcznika, który może być stosowany w dydaktyce szkoły wyższej na zajęciach warsztatowych z retoryki, komunikacji i negocjacji, na tych kierunkach studiów, gdzie wymienione typy zajęć się odbywają. Może być też wykorzystywana przez trenerów do zajęć szkoleniowych z negocjacji i pokrewnych typów warsztatów. Dodatkowo książka może być stosowana na zajęciach z przedsiębiorczości w szkołach średnich. Publikacja składa się z szerokiego omówienia teoretyczno-praktycznego nt. neg...
30,47 zł
44,90 zł
Oszczędzasz: 14,43 zł
Cena sugerowana przez wydawcę