Opis
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
I. Sekwencje
1. Naśladowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie układać klocki pod paskiem od lewej do prawej strony.
2. Kontynuowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie powtórzyć sekwencję układając klocki na pasku.
3. Uzupełnianie sekwencji
Dzieci mają za zadanie położyć na pasku brakujący klocek (klocki).
II. Analiza i synteza wzrokowa
Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
- 16 dwustronnych elementów tekturowych
- 55 pasków wzorcowych
- książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- pudełko tekturowe
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
I. Sekwencje
1. Naśladowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie układać klocki pod paskiem od lewej do prawej strony.
2. Kontynuowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie powtórzyć sekwencję układając klocki na pasku.
3. Uzupełnianie sekwencji
Dzieci mają za zadanie położyć na pasku brakujący klocek (klocki).
II. Analiza i synteza wzrokowa
Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
- 16 dwustronnych elementów tekturowych
- 55 pasków wzorcowych
- książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- pudełko tekturowe
Inne tego autora
Umiejętność kategoryzowania to zdolność dostrzegania cech wspólnych i różnicujących przedmioty, łączenia ich według jakiejś cechy, porządkowania według pewnych zasad. Dzięki tej umiejętności dzieci odkrywają istniejący porządek w świecie, poznają go. Uczą się że istnieją reguły w odniesieniu do przedmiotów, obrazków oraz elementów językowych. Dzięki kategoryzacji dzieci uczą się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacja przyczynia się do rozwoju inteligencji i jest wyznacznikiem stopni...
50,18 zł
54,99 zł
Oszczędzasz: 4,81 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nauka czytania sylab jest ważnym elementem terapii logopedycznej. Wspólne głośne czytanie sylab wywołuje aktywność obu półkul mózgowych oraz umożliwia budowanie struktury istmus w spoidle wielkim. Dzięki tym działaniom uruchomione zostają procesy kompensacyjne. To właśnie interakcje międzypółkulowe warunkują zmiany plastyczne uszkodzonych struktur mózgu. Badania przeprowadzone przez lek. med. dr nauk med. Barbarę Maciejewską udowodniły, że ćwiczenia w czytaniu zmieniają wzór aktywności mózgowej....
68,44 zł
75,00 zł
Oszczędzasz: 6,56 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja to pomoc, która wspiera rozwój manualny dzieci ze spektrum autyzmu.
Część 1 zawiera najprostsze zadania z grafopercepcji polegające na kreśleniu linii (pionowych, poziomych, ukośnych), a także na łączeniu punktów i zamalowywaniu kształtów.
Praca z kartami dotyczącymi grafopercepcji pozwala dziecku na zdobycie ważnych umiejętności: prawidłowego chwytu ołówka oraz świadomego kreślenia wzorów po kartce. Dzięki temu możliwa jest realizacja trudniejszych...
56,15 zł
60,00 zł
Oszczędzasz: 3,85 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Kocham szkołę! PRZEWODNIK DLA RODZICÓW zawiera szczegółowe polecenia i sugestie do poszczególnych stron podręcznika oraz dwóch zestawów ćwiczeń "Kocham szkołę!". Opisuje także, jak skonstruowany jest podręcznik oraz w przystępny sposób przedstawia etapy nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. O podręczniku "Kocham szkołę!" Kocham szkołę! to jedyny na rynku podręczników pakiet do nauki czytania przygotowany w oparciu o autorską metodę prof. Jagody Cieszyńskiej (Symultaniczno-Sekwencyjna ...
16,00 zł
O zestawie: Terapia sprawności motorycznej. Grafopercepcja to zestaw dwustronnych 24 kart. Zestaw ten jest wartościową pomocą w rozwijaniu umiejętności motorycznych i poznawczych dzieci we wczesnym etapie rozwoju oraz dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw zawiera karty z 8 wzorami graficznymi i podzielony jest na trzy grupy odnoszące się do mocno skontrastowanych wzorów: - czarno-biały, - czarno-żółty, - żółto -czerwony. Dla kogo: Zestaw zawiera karty, które kształtują funkcje istotne dla wczesne...
60,84 zł
65,00 zł
Oszczędzasz: 4,16 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Agnieszka Bala - SYLABY w świecie zwierząt "Ćwiczenia utrwalające naukę czytania sylabami" Dorosły opowiada historię tajemniczego zwierzątka. Stwarza tajemniczą atmosferę. Wzbudza ciekawość dziecka. Zastanawia się, kto ukrył się na obrazku. Prosi dziecko, by przeczytało sylabę wypowiadaną przez tajemnicze zwierzę. Na każdej stronie dziecko czyta sylabę wypowiadaną przez ukryte zwierzątko. Następnie szuka sylabę w podanym niżej paradygmacie sylab otwartych. 1. Dziecko czyta sylaby wypowiadane prz...
20,98 zł
23,00 zł
Oszczędzasz: 2,02 zł
Cena sugerowana przez wydawcę