Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneLogopedia i pedagogikaPomoce logopedyczno - dydaktyczneĆwiczenia
Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.1 Słuch awerbalny
-6%

Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.1 Słuch awerbalny

Wydawnictwo:Apex
Liczba stron: 8
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
EAN:9788360092064
Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.1 Słuch awerbalny
Cena sugerowana przez wydawcę:
14,36
13,44
Oszczędzasz: 0,92

Opis

Program ćwiczeń percepcji i pamięci słuchowej adresowany jest do dzieci od 2 roku życia, u których występują problemy z mówieniem oraz dzieci ryzyka okołoporodowego zagrożonych dysleksją. Program ten może zostać wykorzystany również do ogólnej stymulacji rozwojowej dziecka. Celem opracowania powyższego bloku jest zebranie dostępnych materiałów i ćwiczeń w formę uporządkowaną i gotową do pracy terapeutycznej od ćwiczeń najłatwiejszych do najtrudniejszych. Percepcja słuchowa to zdolność do rozpoznawania i rozróżniania bodźców słuchowych, a także do ich interpretowania przez odniesienie do poprzednich doświadczeń. W zakresie percepcji słuchowej wyróżniamy umiejętność różnicowania bodźców awerbalnych i werbalnych.
Materiał w poradnikach jest uporządkowany w oparciu o zasadę stopniowania trudności. Zawiera przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą być wzorem i impulsem dla terapeuty. Przedstawione ćwiczenia nie wyczerpują możliwości pracy z dzieckiem, a więc nie ograniczają kreatywności osoby prowadzącej terapię.
Ćwiczenia słuchu awerbalnego są niezbędne dla dzieci małych (już od 2 roku życia), u których występuje opóźniony rozwój mowy, dzieci głuchych (aparatowanych) bądź niedosłyszących, dzieci starszych z bardzo poważnymi wadami wymowy, zaburzeniami słuchu fonematycznego oraz dzieci upośledzonych umysłowo.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.