Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Copywriting. Jak sprzedawać słowem
-33%

Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Rafał Niemczyk , Dorta Jędrzejewska

Wydawnictwo:Samo Sedno
Autor: Rafał Niemczyk , Dorta Jędrzejewska
Liczba stron: 208
Oprawa: broszurowa
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2013
Format: 16.5x23.5cm
ISBN: 978-83-7788-300-6
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788377883006
Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
26,61
Oszczędzasz: 13,29

Opis

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.