Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPolityka, politologia
Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
-24%

Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych

Andrzej Grabarczuk

Wydawnictwo:Katedra Wydawnictwo Naukowe
Autor: Andrzej Grabarczuk
Liczba stron: 354
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 12x19,5 cm
EAN:9788363434465
Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Cena sugerowana przez wydawcę:
35,00
26,61
Oszczędzasz: 8,39

Opis

"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze".
Prof. Mariusz Czubaj

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.