Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieZarządzanie
Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
-24%

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 383
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379306893
Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
Cena sugerowana przez wydawcę:
70,00
53,00
Oszczędzasz: 17,00

Opis

Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.
Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:
1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),
3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.