Opis
Wśród uczniów, którym szkoła powinna zapewnić wszechstronną pomoc są dzieci z inteligencją niższą niż przeciętna. Uczniowie ci, pomimo zaangażowania w proces edukacji, nie są w stanie opanować wymaganego materiału szkolnego, popełniają mnóstwo błędów, w tym takich, które w istotny sposób zakłócają zrozumienie nadawanego komunikatu.
Książka jest pierwszą próbą zasygnalizowania zakresu i specyfiki zachowań językowych uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum.
Książka jest pierwszą próbą zasygnalizowania zakresu i specyfiki zachowań językowych uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum.
Inne tego autora
Zeszyty ćwiczeń są uzupełnieniem podręcznika. Zawierają wkładki z materiałami do wycięcia, a dzięki nim można czynnościowo nauczać matematyki.
Różnorodność form zadań pozwala uczniowi zdobywać niezbędne wiadomości i umiejętności do napisania sprawdzianu szóstoklasisty....
13,50 zł
15,00 zł
Oszczędzasz: 1,50 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik szkolny przeznaczony do kształcenia ogólnego do nauczania matematyki na poziomie klasy szóstej szkoły podstawowej.
Numer dopuszczenia: 95/10/s....
22,50 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 2,50 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Zeszyt ćwiczeń jest uzupełnieniem podręcznika NIC DODAĆ NIC UJĄĆ dopuszczonego do użytku szkolnego - numer dopuszczenia 95/10/S.
13,50 zł
15,00 zł
Oszczędzasz: 1,50 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
30,27 zł
40,00 zł
Oszczędzasz: 9,73 zł
Cena sugerowana przez wydawcę