Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Biblia copywritingu w.2
-31%

Biblia copywritingu w.2

Dariusz Puzyrkiewicz

Wydawnictwo:One Press / Helion
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 14x20,8 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328358874
Biblia copywritingu w.2
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
27,54
Oszczędzasz: 12,36

Opis

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.