Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
50494302465KS
-12%

Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

Dietmar Pfaff

Wydawnictwo:BC Edukacja
Autor: Dietmar Pfaff
Tłumacz: Urszula Goebel
Liczba stron: 184
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginału: Martktforschung. Wie Sie Erfolg versprechende Zielgruppen finden
Seria wydawnicza: ABC PROFESJONALISTY
Język oryginału: niemiecki
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 14.5x20.5cm
ISBN: 9788361655886
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788361655886
Badania rynku
Cena sugerowana przez wydawcę:
36,00
31,80
Oszczędzasz: 4,20

Opis

Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.