Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIJęzyki obceAngielskiKursy dla dorosłych
Angielski w marketingu, promocji i reklamie
-32%

Angielski w marketingu, promocji i reklamie

Malwina Dietrich , Alicja Fandrejewska

Wydawnictwo:Poltext
Autor: Malwina Dietrich , Alicja Fandrejewska
Liczba stron: 280
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375619904
Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
33,71
Oszczędzasz: 16,19

Opis

Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.