Opis
Zachodzące wokół nas systemowe zmiany w ekonomii, polityce, gospodarce, cywilizacji technicznej wywierają znaczący wpływ na funkcjonowanie jednostek i grup społecznych. Pojawiające się zjawiska oraz problemy edukacyjne wymagają pogłębionej refleksji i stają się pilnym wyzwaniem zarówno dla pedagogów - teoretyków, jak i dla szerokiej rzeszy pedagogów - praktyków. Niezwykle ważna staje się rzetelna i komplementarna diagnoza stanowiąca podstawę tworzenia skutecznych działań profilaktycznych oraz naprawczych. Konieczne dla współczesnej praktyki pedagogicznej jest nie tylko rozwiązywanie zaistniałych problemów, ale także właściwe przygotowanie do pracy przyszłych nauczycieli, terapeutów, wychowawców. Osoby podejmujące pracę w instytucjach kształcących i wychowujących będą zmuszone sprostać licznym trudnościom i wyzwaniom pedagogicznym, typowym dla obecnej i przyszłej rzeczywistości. Wyposażanie ich w trakcie studiów w określone umiejętności i kompetencje staje się możliwe poprzez wprowadzanie zmodyfikowanych metod kształcenia. Niniejsza monografia stanowi pewną kontynuację wydanej w poprzednim roku publikacji. Do dyskusji i wymiany poglądów oraz doświadczeń zaproszeni zostali zarówno teoretycy, jak i praktycy. Zgromadzony materiał ma charakter interdyscyplinarny. Podjęta problematyka jest niezwykle szeroka i pozwala odbiorcy na poszerzenie zasobu wiedzy, jak również podjęcie refleksji nad współczesnymi problemami pedagogicznymi.
Inne tego autora
80,26 zł
98,00 zł
Oszczędzasz: 17,74 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Problematyka książki dotyczy opieki szkoły nad dzieckiem z rodziny patologicznej. Mimo zapisów w polskim ustawodawstwie, praktyka wskazuje, że kwestie te pilnie wymagają kompleksowych rozwiązań. Aby wypracować najlepsze rozwiązania w zakresie opieki nad dzieckiem z rodziny patologicznej konieczne jest dokonanie analizy zjawiska zarówno z punktu widzenia teorii naukowej, jak i praktyki. ...
40,80 zł
54,00 zł
Oszczędzasz: 13,20 zł
Cena sugerowana przez wydawcę