Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistycznePsychologia
Akademia psychologii. Psychologia konsumenta
-28%

Akademia psychologii. Psychologia konsumenta

Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison

Wydawnictwo:PWN
Autor: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison
Liczba stron: 460
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 17,5x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788301175399
Akademia psychologii. Psychologia konsumenta
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,90
50,59
Oszczędzasz: 19,31

Opis

Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.