Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIInformatyka
Adobe Flex 4
-19%

Adobe Flex 4 Oficjalny podręcznik

Michael Labriola , Jeff Tapper , Matthew Boless

Wydawnictwo:Helion
Autor: Michael Labriola , Jeff Tapper , Matthew Boless
Liczba stron: 448
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: Adobe Flex 4 Training from the source
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 17.0x23.0cm
ISBN: 9788324628841
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324628841
Adobe Flex 4
Cena sugerowana przez wydawcę:
77,00
62,28
Oszczędzasz: 14,72

Opis

Naucz się tworzyć efektowne aplikacje internetowe dzięki możliwościom Adobe Flex 4!

Tworzenie własnych komponentów, nadawanie im stylów i skórek
Praca nad aplikacjami z wykorzystaniem środowiska Flash Builder
Wydajny, zorientowany obiektowo język ActionScript 3.0

Adobe Flex 4 to najnowszy zestaw technologii służących do tworzenia bogatych aplikacji internetowych. Ta wydajna i bezpłatna struktura programistyczna to istne novum na rynku programów webowych. Flex pozwala na tworzenie prawdziwie dynamicznych i interaktywnych aplikacji o olbrzymich możliwościach. A to wszystko bez konieczności rezygnowania ze wspaniałej grafiki!

Dzięki książce "Adobe Flex 4. Oficjalny podręcznik" stopniowo, krok po kroku, nauczysz się tworzyć aplikacje w językach MXML oraz ActionScript 3.0. Znajdziesz tu omówienie nowości wprowadzonych we Fleksie 4, takich jak komponenty Spark, nowe, zaawansowane techniki tworzenia skórek oraz wiele innych. Poznasz możliwości pracy w środowisku Flex Builder oraz dowiesz się, jak tworzyć interfejsy użytkownika. Zapoznasz się z wiedzą na temat kontrolek, obsługi zdarzeń, stosowania techniki "przeciągnij i upuść", tworzenia nawigacji czy też zmiany wyglądu Twojej aplikacji za pomocą stylów. Pamiętaj, że masz przed sobą najlepszy podręcznik technologii Flex, napisany przez zespół specjalistów posiadających olbrzymie doświadczenie w prowadzeniu kursów programowania, konsultacji i wszelkich działań wspomagających programistów i projektantów.

Flash Builder
Tworzenie interfejsu użytkownika
Stosowanie kontrolek
Obsługa zdarzeń
ActionScript i MXML
Tworzenie komponentów
Siatki danych
Rendering elementów
Stosowanie mechanizmu "przeciągnij i upuść"
Style i skórki

Skorzystaj z niesamowitych możliwości Fleksa 4 i stwórz swoją wyjątkową aplikację internetową!

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.