Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Współczesne media - media multimodalne T. 2
-18%

Współczesne media - media multimodalne T. 2

Iwona Hofman

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Iwona Hofman
Liczba stron: 212
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 17x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788322790847
Współczesne media - media multimodalne T. 2
Cena sugerowana przez wydawcę:
35,70
29,24
Oszczędzasz: 6,46

Opis

Książka Współczesne media media multimodalne sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.