Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
44783601602KS
-44%

W niewoli reklamy ? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

Wydawnictwo:Impuls
Autor:
Tłumacz: Jan Sowa
Liczba stron: 244
Rok wydania w Polsce: 2008
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 9788373089310
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788373089310
W niewoli reklamy ?
Cena sugerowana przez wydawcę:
29,80
16,69
Oszczędzasz: 13,11

Opis

Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja „naświetla” konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów – takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie „pro rynkowych” tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie „opresyjnych” trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.