Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieTurystyka, hotelarstwo
Teoria turystyki a zarządzanie turystyką
-24%

Teoria turystyki a zarządzanie turystyką

Tadeusz Chudoba

Wydawnictwo:Difin
Autor: Tadeusz Chudoba
Liczba stron: 480
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2008
Format: 15,9x22,8 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788372519443
Teoria turystyki a zarządzanie turystyką
Cena sugerowana przez wydawcę:
70,00
53,00
Oszczędzasz: 17,00

Opis

Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyfikę czterech kierunków zarządzania turystyką.

Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia
i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej.

Opracowanie może zainteresować następujące grupy osób:

- badaczy zjawisk turystycznych i kadry dydaktycznej,- kadry kierowniczej instytucji związanych z funkcjonowaniem turystyki,- studentów wyższych szkół ze specjalizacją turystyczną,- pozostałych grup osób związanych z turystyką.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.