Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAArtykuły szkolne i papierniczeLinijki

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
40,54  46,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,66 
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O magii uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka o algorytmizacji codziennego życia, feudalnych stosunkach na platformach, ich niewolnikach i menedżerach pokutnikach. O zarządzaniu antykonkurencyjnymi platformami, o strefach zabójstw rynkowych rywali. To wreszcie książka o utowarowieniu wszystkiego od miłości p...
33,46  44,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,54 
Był czas, gdy media w Polsce nie były wolne; gdy niektórzy walczyli o ich niezależność i często płacili za to wysoką cenę Wojna o eter to książka o fascynującym świecie elektronicznych mediów peerelowskich lat osiemdziesiątych XX w. Traktuje o okresie funkcjonowania Solidarności, gdy trwała jak dzisiaj wiemy z góry skazana na klęskę walka o ich uspołecznienie, o jak największą zmianę, otwarcie na społeczeństwo i jego problemy. W książce autorzy zderzają ze sobą dwa światy: władzy uparcie i wszys...
26,60  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,40 
Wolność słowa a demokracja - Joanna Jaroszyk
48,93  73,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 24,57 
39,40  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,50 
Książka Współczesne media media multimodalne sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w t...
25,28  33,60 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,32 
Książka Współczesne media media multimodalne sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w t...
29,24  35,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,46 
Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa ...
31,60  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,40 
Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. [...] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdiagnozuje, opisze, zinterpretuje, poszuka źródeł i przyczyn, zaproponuje remedium Podda oglądowi dwie strony układu przemocowego: sprawcę i ofiarę, ale i obserwatora. W przypadku tomu uwzględnia się także odbiorcę komunikatu medialnego. Publikacja "Przemoc w med...
36,12  44,10 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,98 
Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa ...
28,44  37,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,36 
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu: scena polityczna, polityczni aktorzy, rządzący się własną dramaturgią. (...)...
35,69  46,45 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,76 
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka ale także metodologia co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników. Ze Wstępu...
38,49  50,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,51 
Lukas Jirićka (1979) współpracował z takimi reżyserami jak Petra Tejnorova, Katharina Schmitt, Matyas Dlab i Magda Stojowska, z duetem choreograficznym VerTeDance czy z zespołem tanecznym 420PEOPLE. Nad kompozycjami radiowymi przeważnie dla Czeskiego Radia współpracował z takimi kompozytorami jak Matej Kratochvil, Michal Rataj, Jacek Sienkiewicz, Robert Piotrowicz, Paul Wirkus czy z twórcą filmów eksperymentalnych Martinem Jezkiem i z reżyserem oraz muzykiem Tomasem Prochazką. Wykłada na Akademi...
22,48  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,52 
Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych potwierdzających m.in., że dla ok. 30-40% młodych dorosłych media społecznościowe stanowią przestrzeń, która w istotny sposób wpływa na postawy względem własnego ciała. Są one bowiem miejscem kreowania własnego wizerunku, źródłem motywacji do podejmowania zachowań ukie...
87,65  99,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,25 
34,40  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,60 
Wydawało się, że po wyborach parlamentarnych w czerwcu 1989 r., w których Solidarność uzyskała przygniatającą przewagę, przedstawiciele rządowej koalicji PZPRZSL-SD zostali in gremio wycięci, a proces przemian w ruchu ludowym zakończył się Kongresem Zjednoczeniowym Ruchu Ludowego i reaktywowaniem Polskiego Stronnictwa Ludowego, którego prezesem został znany działacz opozycyjny wywodzący się z Solidarności Wiejskiej Roman Bartoszcze, "Wieści" powinny mieć zapewnione warunki do spokojne...
33,05  51,45 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,40 
Trzeba odwagi poznawczej i determinacji organizacyjnej, by podjąć się zadania tak trudnego i ambitnego jak opis mediów w czasach pandemii COVID-19. Profesor Marek Sokołowski, socjolog i medioznawca, inicjator i redaktor naukowy przedsięwzięcia, wraz z Zespołem w bardzo krótkim czasie stworzył dzieło ukazujące media i społeczeństwo w dynamicznym stanie nowej normalności, nacechowanej tymczasowością, zmiennością, niepewnością. Uderzającą cechą analiz i przedstawień zawartych w przedłożonym tomie j...
48,06  62,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,44 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.