Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkologia
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie..
-12%

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie..

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381428873
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie..
Cena sugerowana przez wydawcę:
42,90
37,65
Oszczędzasz: 5,25

Opis

W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.