Opis
Program profilaktyczno-wychowawczy dla klas IV-VI szkół podstawowych
Celem 19-godzinnego programu jest rozbudzenie u odbiorców świadomości odpowiedzialności za własne działania, a także zwiększenie umiejętności radzenia sobie z własną złością oraz z przejawami agresji.
Zajęcia (często przybierające formę poważnej zabawy) zostały oparte na fabule opowiadania ,,Agresja". Uczniowie przechodzą szkolenie w szkole saperów zakończone złożeniem podpisu na DEKLARACJI POKOJOWEJ. Otrzymują także ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA SZKOŁY SAPERÓW.
SPIS TREŚCI (wybór):
♦ Współpraca z rodzicami w ramach realizacji programu SAPER
♦ Zajęcia wprowadzające
♦ Zajęcia i integracyjne
♦ W drodze ku dorosłości
♦ Grupa i moje w niej miejsce
♦ Moje wartości: co jest dla mnie ważne
♦ Emocje
♦ Zachowania agresywne
♦ Elementy treningu twórczości
♦ Rozbrajamy miny
♦ Zakończenie Szkoły Saperów
♦ Deklaracja pokojowa
♦ Świadectwo
Celem 19-godzinnego programu jest rozbudzenie u odbiorców świadomości odpowiedzialności za własne działania, a także zwiększenie umiejętności radzenia sobie z własną złością oraz z przejawami agresji.
Zajęcia (często przybierające formę poważnej zabawy) zostały oparte na fabule opowiadania ,,Agresja". Uczniowie przechodzą szkolenie w szkole saperów zakończone złożeniem podpisu na DEKLARACJI POKOJOWEJ. Otrzymują także ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA SZKOŁY SAPERÓW.
SPIS TREŚCI (wybór):
♦ Współpraca z rodzicami w ramach realizacji programu SAPER
♦ Zajęcia wprowadzające
♦ Zajęcia i integracyjne
♦ W drodze ku dorosłości
♦ Grupa i moje w niej miejsce
♦ Moje wartości: co jest dla mnie ważne
♦ Emocje
♦ Zachowania agresywne
♦ Elementy treningu twórczości
♦ Rozbrajamy miny
♦ Zakończenie Szkoły Saperów
♦ Deklaracja pokojowa
♦ Świadectwo
Inne tego autora
W programie zostały przedstawione zagrożenia, na które napotyka młody człowiek w otaczającym go świecie oraz sposoby świadomego dokonywania wyborów. W wielu zaproponowanych tematach autorzy poruszają podstawowe zagadnienia profilaktyczne. Ułożenie zajęć nie jest przypadkowe. Na początek proponują nauczycielom rozmowy o wartościach, ponieważ budzenie świadomości, własnego świata wartości ma wpływ na podejmowane decyzje i jest fundamentem wszelkich działań profilaktycznych. Program obejmuje 23 god...
18,64 zł
26,00 zł
Oszczędzasz: 7,36 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Program proflaktyczno-wychowawczy dla klas I-III gimnazjum oraz I klasy szkół ponadgimnazjalnych SAPER daje podstawową wiedzę na temat zachowań agresywnych i sposobów radzenia sobie z nimi w klasie. Jest gotową propozycją do realizowania w trakcie zajęć wychowawczych z uczniami. SAPER powinien być: ♦ dla nauczyciela - bazą do pracy całorocznej w nurcie uczenia lepszej komunikacji, ♦ dla ucznia - zwiększeniem umiejętności radzenia sobie z własnymi emocjami oraz reakcjami na zachowa...
21,96 zł
30,50 zł
Oszczędzasz: 8,54 zł
Cena sugerowana przez wydawcę