Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej
-34%

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

Katarzyna Konarska

Wydawnictwo:Universitas
Autor: Katarzyna Konarska
Liczba stron: 258
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 14,5x21 cm
EAN:9788324234967
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,00
25,64
Oszczędzasz: 13,36

Opis

Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów ich oferty i modeli zarządzania i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.
Dynamika zmian mediów i systemów medialnych rodzi potrzebę ich śledzenia, opisywania i analizowania. Na tę potrzebę odpowiada niniejsza publikacja.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.