Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickiePaństwo, polityka, władza
Rynek mediów w Polsce
-25%

Rynek mediów w Polsce

Wydawnictwo:ASPRA - JR
Liczba stron: 318
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375458251
Rynek mediów w Polsce
Cena sugerowana przez wydawcę:
45,00
33,77
Oszczędzasz: 11,23

Opis

Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod  wpływem nowych technologii cyfrowych to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...).
Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej. 

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.