Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...
-18%

Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 242
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 17x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788322791622
Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...
Cena sugerowana przez wydawcę:
33,60
27,52
Oszczędzasz: 6,08

Opis

Piąty tom z serii Recepcja mediów jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji Nowoczesna Polska w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu.[]
Tom piąty Recepcji mediów jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.