Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
-9%

Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 268
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379302437
Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Cena sugerowana przez wydawcę:
58,00
52,94
Oszczędzasz: 5,06

Opis

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.