Opis
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji.
Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.
Wewnątrz znajdziecie:
- sposoby na animowanie gier Scratcha
- linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.
Wewnątrz znajdziecie:
- sposoby na animowanie gier Scratcha
- linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
Inne tego autora
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier. ...
26,52 zł
29,99 zł
Oszczędzasz: 3,47 zł
Cena sugerowana przez wydawcę