Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
-25%

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Alicja Jaskiernia , Katarzyna Gajlewicz-Korab

Wydawnictwo:ASPRA - JR
Autor: Alicja Jaskiernia , Katarzyna Gajlewicz-Korab
Liczba stron: 288
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 17,6x25 cm
EAN:9788375458121
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,00
29,20
Oszczędzasz: 9,80

Opis

Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.