Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik

Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik

John Westwood

Wydawnictwo:Fosze
Autor: John Westwood
Liczba stron: 184
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2000
Format: 16,9x23,9 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788387602062
Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik
17,69

Opis

Opracowanie to przeznaczone jest dla fachowców w dziedzinie sprzedaży i marketingu. Jest to praktyczny przewodnik, umożliwiający zrozumienie podstaw planowania marketingowego i przygotowujący do samodzielnego opracowania planów.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.