Opis
Jak bardzo polski przemysł filmowy różni się od kinematografii innych państw? Jakie pułapki czekają na początkującego, ale i doświadczonego kierownika produkcji? Ilu przedstawicieli zawodów filmowych różnych specjalizacji pracuje codziennie na planie filmowym? Czym różnią się od siebie budżet i kosztorys filmu? Do kogo warto zwrócić się z prośbą o dofinansowanie przedsięwzięcia? Dlaczego fiaskiem skończyły się plany budowy polskiego miasteczka filmowego? Czym oprócz stoickiego spokoju, skrupulatności i daru komunikacji z ludźmi winien charakteryzować się kierownik produkcji? Jaką rolę w toku produkcji filmu pełni dystrybutor? Czy crowdfunding sprawdza się w świecie filmu? Oraz: "kto jest kim" na polskim rynku filmowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada niniejszy podręcznik - publikacja ciekawa zarówno dla uczestników rynku filmowego, jak i tych, którzy marzą o wejściu do tego ryzykownego, ale jakże ciekawego świata.
Inne tego autora
Słownik zawiera ponad 10.000 haseł dotyczących terminów filmowych, telewizyjnych i wideo, a także komputerowych i prawno-ekonomicznych związanych z produkcją filmowo-telewizyjną, w tłumaczeniu z języka angielskiego na język polski. Zawiera także najczęściej stosowane zwroty i polecenia oraz rozwinięcie skrótów najnowszych typów nośników obrazu i dźwięku....
31,94 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 7,06 zł
Cena sugerowana przez wydawcę