Opis
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie kelner w zakresie kwalifikacji T.9.2 (Obsługiwanie gości). Omawia zagadnienia dotyczące: stanowiska pracy i systemów obsługi kelnerskiej; predyspozycji i umiejętności niezbędnych do wykonywaniu zawodu kelnera; czynności związanych z obsługą gości; opracowywania karty menu; doradzania gościom w wyborze potraw i napojów; przyjmowania i rejestrowania zamówień gości; nakrywania stołu; dobierania urządzeń, bielizny, zastawy stołowej oraz sprzętu serwisowego do podawania potraw i napojów. Treści teoretyczne wsparte zostały licznymi przykładami i ilustracjami.
Inne tego autora
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Przedstawia zagadnienia z zakresu trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych). Obejmuje tematy dotyczące działalności usługowej zakładów gastronomicznych, marketingu i planowania usług gastronomicznych, zasad kalkulacji rozliczania usług gastronomicznych, systemów i programów komputerowych dla gastronomii, systemów obsługi w zakładach gastronomicznych, wyposażenia ...
61,60 zł
65,00 zł
Oszczędzasz: 3,40 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych. Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłu...
33,96 zł
41,40 zł
Oszczędzasz: 7,44 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik do nauki zawodów technik handlowiec i technik księgarstwa na poziomie technikum oraz sprzedawca na poziomie szkoły zawodowej w zakresie kwalifikacji A.18. (Prowadzenie sprzedaży).Omawia szczegółowo metody prowadzenia sprzedaży. Duży nacisk kładzie na prowadzenie rozmowy sprzedażowej i cechy osobowościowe sprzedawcy. Dokładnie omawia także typy klientów. Zwraca uwagę na zasady etyki i bezpieczeństwa w pracy w sprzedaży. Wprowadza najważniejsze zagadnienia prawne związane z działalności...
48,49 zł
50,60 zł
Oszczędzasz: 2,11 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik omawia zagadnienia z piątej części kwalifikacji HGT.12 dotyczące usług gastronomicznych. Obszernie prezentuje zagadnienia związane z prowadzeniem usług gastronomicznych w pierwszych rozdziałach przedstawia tematykę kierunków rozwoju w gastronomii, zasady prowadzenia marketingu i promocji w zakładach gastronomicznych. Następnie porusza tematy: przygotowania sali konsumenckiej, w tym: obrusy, zastawę stołową, sztućce, rodzaje nakryć, a także aranżacje i dekoracje sali.
Przyszły praco...
63,06 zł
Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Obsługa kelnerska. Część 1 i 2, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład kwalifikacji T.9.2 (Obsługiwanie gości). Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: procedury i zasady bezpieczeństwa, wymagania wobec kelnera, wyposażenie i wystrój zakładu gastronomicznego, aranżacja sal dla gości, karty menu oraz zasady obsługiwanie gości. Zadania zostały uzupełnione licznymi rysunkami i...
48,49 zł
50,60 zł
Oszczędzasz: 2,11 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi gastronomiczne, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych). Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie usług gastronomicznych, promowanie usług gastronomicznych, koszty usług gastronomicznych, wyposażenie do obsługi gości, przygot...
63,06 zł
65,80 zł
Oszczędzasz: 2,74 zł
Cena sugerowana przez wydawcę