Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża turystyczno-hotelarska
Obsługa konsumenta ćw. REA
-4%

Obsługa konsumenta ćw. REA

Joanna Duda , Sebastian Krzywda

Wydawnictwo:WSiP
Autor: Joanna Duda , Sebastian Krzywda
Liczba stron: 192
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 21,7x29,7 cm
EAN:9788302147340
Obsługa konsumenta ćw. REA
Cena sugerowana przez wydawcę:
52,60
50,41
Oszczędzasz: 2,19

Opis

Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

  • Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta.
  • Pokazuje techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań.
  • Wprowadza terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i  gastronomicznej.
  • Wprowadza podstawy protokołu dyplomatycznego.

Zeszyt zawiera wiele wskazówek, ułatwiających wykonanie zadań, i liczne ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych treści i stanowią wzór do naśladowania przy nauce poszczególnych technik związanych z branżą hotelarską. 


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.