Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieTechnologia
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce...
-28%

Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce...

Lipowski Marcin

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Lipowski Marcin
Liczba stron: 302
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17x23,9 cm
EAN:9788377848661
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce...
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
28,73
Oszczędzasz: 11,17

Opis

Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie kanałów marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałów sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.