Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
-15%

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa

Wydawnictwo:Naukowe Sophia
Autor: Iwona Lupa
Liczba stron: 227
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17x24 cm
EAN:9788365357373
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Cena sugerowana przez wydawcę:
78,00
66,62
Oszczędzasz: 11,38

Opis

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.