Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Media społecznościowe w trzecim sektorze
-18%

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Wydawnictwo:UMCS
Liczba stron: 288
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 17,6x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788322792391
Media społecznościowe w trzecim sektorze
Cena sugerowana przez wydawcę:
42,00
34,40
Oszczędzasz: 7,60

Opis

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.