Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIPoradniki metodyczneMatematyka

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Książka ta jest drugą częścią podręcznika dotyczącego dydaktyki matematyki. Przeznaczona jest dla studentów matematyki nauczycielskiej, ale też nauczycieli matematyki oraz innych osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności matematycznych. Może służyć jako podręcznik akademicki wykorzystywany podczas prowadzenia zajęć z dydaktyki matematyki. W książce omówiono zagadnienia szczegółowe związane z nauczaniem matematyki w klasach IV-VIII szkoły podstawowej, wyróżniając cztery główne działy: liczby...
46,82  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,18 
W zamyśle zbiór ten ma być odmienny od innych dostępnych na rynku i powinien stanowić dla nich uzupełnienie. Podstawowym jego założeniem jest, aby wszystkie zamieszczone problemy (poza tymi, które są przeznaczone do pracy własnej) były w pełni oraz szczegółowo - nawet na kilku stronach - rozwiązane, aby żadne zagadnienie nie pozostało niewyjaśnione, a żadne pytanie, jakie mogłoby nasunąć się Czytelnikowi podczas analizowania rozwiązania, nie pozostało bez odpowiedzi. Zadania są bardzo staranni...
34,48  46,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,72 
Jest to zbiór zadań z analizy matematycznej z rozwiązaniami. Stanowi ona drugą część zbioru. Zadania są bardzo starannie dobrane do ilustrowanego danego tematu lub problemu. Autor wyjaśnia krok po kroku, doprowadzając do rozwiązania problemu: od wyboru metody, poprzez techniczną jej realizację, aż do końcowego rezultatu. W książce tej jest sporo zadań do samodzielnego rozwiązania. Do wszystkich tych zadań autor podaje rozwiązania. Książka ta może zainteresować duże grono studentów takich kier...
30,10  36,75 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,65 
Istnieją dwie główne drogi przyswajania przez uczniów wiedzy matematycznej droga algebraiczna i droga geometryczna. Intuicje algebraiczne u uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych są mniej rozwinięte aniżeli intuicje geometryczne. Naturalnym jest przejście od pojęć o charakterze poglądowym do pojęć o charakterze abstrakcyjnym. Ważne jest oczywiście, kiedy można rezygnować z upoglądowienia matematyki i przejść na drogę abstrakcji. Na poziomie nauczania średniego upoglądowienie matematyki...
17,24  19,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,66 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.