Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża turystyczno-hotelarskaTechnik obsługi turystycznej
Marketing usług turystycznych REA - WSiP
-4%

Marketing usług turystycznych REA - WSiP

Wydawnictwo:WSiP
Liczba stron: 280
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 17,6x25 cm
EAN:9788302147685
Marketing usług turystycznych REA - WSiP
Cena sugerowana przez wydawcę:
53,60
51,36
Oszczędzasz: 2,24

Opis

Podręcznik zawiera:

  • wprowadzenie w zasady marketingu,
  • charakterystykę rynku usług turystycznych,
  • omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i  informacyjnych,
  • przegląd metod działań marketingowych.

Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.

Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.