Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża turystyczno-hotelarskaTechnik hotelarstwa
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA
-4%

Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA

Wydawnictwo:WSiP
Liczba stron: 200
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 17x24 cm
EAN:9788302146954
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA
Cena sugerowana przez wydawcę:
61,80
59,23
Oszczędzasz: 2,57

Opis

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach.Zawiera załącznik, w którym przedstawiony jest szczegółowy plan sprzedażowy.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.