Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża turystyczno-hotelarskaTechnik hotelarstwa
53197202510KS
-15%

Marketing usług hotelarskich

Jan Cetner

Wydawnictwo:WSiP
Autor: Jan Cetner
Tłumacz: Grzegorz Ostrowski
Liczba stron: 220
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 20.5x29.5cm
ISBN: 9788302107498
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788302107498
Marketing usług hotelarskich
Cena sugerowana przez wydawcę:
40,70
34,75
Oszczędzasz: 5,95

Opis

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, • badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, • mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.