Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing 4.0 Era cyfrowa
-41%

Marketing 4.0 Era cyfrowa

Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
Liczba stron: 218
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380871908
Marketing 4.0 Era cyfrowa
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
26,27
Oszczędzasz: 18,63

Opis

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu.
Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi m.in.:
- zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet jak również netizenów,
- zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.