Opis
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Inne tego autora
Książka jest opracowana dla nauczycieli, którzy poszukują praktycznych rozwiązań do rozpoczęcia pracy z wykorzystaniem metod myślenia krytycznego. W naszej publikacji znajdziecie Państwo wyjaśnienie czym dokładnie jest myślenie krytyczne, z czego się składa, jakiej interpretacji myślenia krytycznego używają trenerzy i jak rozwijają poszczególne postawy oraz mnóstwo praktycznej wiedzy, wskazówek i inspiracji w kluczowych przedmiotach. Książka zawiera również materiały do praktycznego zastosowania...
43,57 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 5,43 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
26,13 zł
34,90 zł
Oszczędzasz: 8,77 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Wyrusz w niezwykłą podróż i poznaj tajemnice ludzkiego ciała! Zamieszczone tu informacje, ciekawie opracowane ilustracje i zabawne obrazki ułatwią ci przyswojenie wielu nowych pojęć. Dowiesz się, jak funkcjonuje nasz organizm, jak broni się przed chorobami i jak się rozwija. Naklejki zapewnią świetną zabawę! Będziesz mógł uzupełnić nimi dołączony do książki plakat. Przygotuj się na wspaniałą przygodę! ...
11,88 zł
13,44 zł
Oszczędzasz: 1,56 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
43,76 zł
54,60 zł
Oszczędzasz: 10,84 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
1
Pierwszy tom kursu do językka rosyjskiego na poziomie podstawowym A1-A2 zapewnia:
materiał na 120 godzin aktywnej nauki języka rosyjskiego,
różnorodne i sprawdzone materiały,
aktualne i przydatne słownictwo,
przejrzysty układ graficzny, sprzyjąjący samodzielnej nauce,
lekcje powtórzeniowe w każdym rozdziale,
wygodny dostęp do nagrań poprzez QR kody,
banki słownictwa (Quizlet) i tablice gramatyczne na Facebooku.
Nowa, 2-tomowa seria podręczników dla dorosłych rozpoczynających naukę języka rosyj...
53,32 zł
54,90 zł
Oszczędzasz: 1,58 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nowe wydanie bestsellerowej powieści!
Kabul, 2007 rok. Rahima i jej siostry tylko sporadycznie mogą uczęszczać do szkoły i rzadko wychodzą z domu. Nie mają braci, a ich ojciec jest uzależniony od narkotyków. Jedyną nadzieję pokładają w pradawnym zwyczaju zwanym bacza posz, polegającym na przebieraniu się dziewczynki za chłopca. Rahima, udając przedstawiciela płci męskiej, zyskuje taką wolność i swobodę, o jakich przedtem nawet nie śniła. Przechodzi totalną transformację zmieniającą całe jej doty...
33,86 zł
49,90 zł
Oszczędzasz: 16,04 zł
Cena sugerowana przez wydawcę