Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Marketing społeczny w krwiodawstwie
-28%

Marketing społeczny w krwiodawstwie

Wojciech Drozd

Wydawnictwo:CeDeWu
Autor: Wojciech Drozd
Liczba stron: 226
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375568745
Marketing społeczny w krwiodawstwie
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
42,48
Oszczędzasz: 16,52

Opis

Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań. Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań. Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych. Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.